Ambalarea produselor – plicuri curierat personalizate

Ambalajele au rolul de a inveli un produs, cu scopul de a il proteja impotriva efectelor daunatoare ale unor factori externi, care pot deteriora produsul din punct de vedere fizic, chimic, mecanic sau biologic. Ambalajele contribuie la mentinerea calitatii si a integritatii produselor pe perioada depozitarii, manipularii, transportului, pana acestea ajung la consumator.

Constituie forma de ambalaj orice obiect care respecta specificatiile de mai sus, acestea incluzand: ambalaje curier, pungi de platic sau de hartie, cutii de carton, sticle, plicuri curierat, etc.

Protejarea si conservarea produselor

Una dintre functiile principale ale ambalajelor este aceea de a proteja si conserva marfurile impotriva factorilor externi. Acesti factorii externi care pot dauna produselor se pot clasifica dupa cum urmeaza:

– factori fizici: temperatura, umiditatea, lumina, diverse actiuni mecanice care pot afecta integritatea produsului

-factori chimici: apa, aer, oxigen, dioxid de carbon, dioxid de sulf si alte subtante chimice

– factori biologici: bacterii, virusi, microorganisme, insecte, rozatoare, etc.

Un ambalaj de calitate trebuie sa aiba capacitatea de a oferi protectie impotriva oricaruia dintre acesti factori. Acest lucru este de o importanta majora in special cand avem de a face cu ambalarea produselor alimentare. Amblajele de calitate reprezinta o bariera impotriva factorilor din mediul exterior si garanteaza integritatea produselor din interior.

Personalizate dupa nevoia clientului

Ambalajele pot fi personalizate in functie de necesitatile si cerintele clientului. Astfel, ambalajele pot fi inscriptionate cu sigla firmei, denumirea produsului, un desen grafic, modalitatea de utilizare a produsului din interior, ingredientele din compozitie, etc.

Ambalajele personalizate au o multime de avantaje, dintre care, unul pe care il consideram foarte important, este facilitarea prezentarii si expunerea produselor in centrele comerciale. Un produs cu un ambalaj placut din punct de vedere vizual si care atrage atentia asupra lui cu siguranta se va vinde foarte usor.

Se pot personaliza o multime de tipuri de ambalaje, de la folii de ambalat, pungi de cadouri, pungi cu fermoar, pungi cu clapeta si header, ambalaje simple sau ambalaje preformate, plicuri curierat personalizate, etc.

Atunci cand sunteti in cautarea unor ambalaje de calitate, este necesar sa tineti cont de aspectele prezentate mai sus. Astfel, un ambalaj calitativ trebuie sa ofere produsului din interior protectie impotriva factorilor de mediu, a substantelor chimice si sa mentina calitatea igienica si microbilogica. Daca ambalajele sunt si personalizate, acest lucru va da un plus de valoare produselor comercializate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *