Ce avantaje ofera plicurile personalizate pentru curierat?

Pentru a ne asigura de siguranta, protectia si confidentialitatea coletului, firmele utilizeaza plicuri personalizate pentru curierat. Sigilarea lor este realizata prin intermediul unei benzi adevize care lipeste permanent plicul, astfel incat destinatarul sa fie unica persoana care are acces la continutul lui.

Firmele de crierat opteaza, in general, pentru o variant personalizata a plicurilor. Rolul este dublu: de a proteja mai bine continutul plicului si de a se promova. Aceste firme decid sa-si imprime datele de contact, logo-ul sau mesajul companiei adresat clientilor, imagini sau diferite elemente grafie care sa reprezinte firma.

Fiind esential in succesul unui produs sau serviciu prestat, ambalajul este o metoda buna de publicitate. Specialistii sustin ca exteriorul (ambalajul), in cazul acesta al pliculului are un rol important in promovarea si vinderea produsului sau serviciului. Tocmai din acest motiv, firmele de curierat opteaza pentru plicuri personalizate, pentru a oferi siguranta, protectie, dar si pentru a atrage cat mai multi clienti.

Sfatul specialistilor este de a personalize plicurile, de a imprima mesaje representative firmei dumneavoastra alaturi de un mesaj sau de logo-ul firmei sau o imagine pozitiva, care sa corespunda serviciului pe care firma il presteaza. Aceasta metoda are rolul de a va actualiza imaginea firmei conform ultimelor tendinte moderne. Inainte de a face acest lucru, trebuie sa va asigurati ca nu exista greseli gramaticale sau de punctuatie, ca numele sau mesajul este scris complet si corect, deoarece unii clienti pot deveni sceptici daca nu acordati atentie acestor detalii, considerand ca firma nu este serioasa sau ca nu acorda servicii profesionale. In plus, s-a dovedit ca mesajele amuzante sau etichetele colorate cu gust pot asupra clientilor si potentialilor client un efect pozitiv. De asemenea, materialele din care sunt confectionate plicuri trebuie sa fie de calitate pentru a evita pierderea, rupererea, sau deteriorarea documentelor confidentiale, a sumelor de bani sau a scrisorilor care trebuie livrate.

Pentru ca transmiterea prin intermediul vizualului este extrem de importanta, plicurile personalizate trebuie sa contina un mesaj simplu, clar si concis, pe intelesul tuturor clientilor. De asemenea, logo-ul sau mesajul pe care doriti sa-l transmiteti trebuie sa fie in concordanta cu realitatea si sa reflecte serviciile promise.

In plus, pentru ca scrisul documentelor, banilor, scrisorilor sau actelor livrate sa nu fie lizibil, este important sa folositi plicuri confectionate din folie neagra pe interior si alba la exterior. Acestea sunt si si rezistente, si reprezinta o solutie mai economica si mai utila decat plicurile din hartie. Fiind confectionate din polietena oextrudata si prevazute cu o clapeta adeziva care sigileaza continutul, specialistii recomanda ata firmelor de curierat, cat si magazinelor online, revistelor sau cataloagelor tiparite, dar si clientilor care nu detin firma de a utiliza plicurile personalizate destinate curieratului.

Puteti alege dintr-o gama variata de plicuri. Spre exemplu, 100 de plicuri personalizate pentru curierat la dimensiunile medii de 170×250 de milimetri pot fi comandate online in aceasta cantitate la un pret accesibil. Tot ce trebuie sa faceti este sa cautati modelul preferat, dimensiunile, culorile si textul pentru a-l personaliza cum doriti.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *